Google Website Translator Gadget

środa, 22 kwietnia 2020

Moje katalogi - aktualna oferta

Skończyłem pracę nad trzecim wydaniem katalogu II Rzeczypospolitej i GG.
Katalog jest już dostępny na Ridero i Ebookpoint. Oczywiście razem z pozostałymi katalogami.
Przy okazji ujednoliciłem i obniżyłem ceny.
Zapraszam na zakupy.

P.S. 2020.06.02

Dotarła do mnie informacja, że Ridero oferuje wersję drukowaną w kolorze. Dziwi mnie to, bo zakładałem wyłącznie wydanie czarno-białe. 

Proszę jej nie zamawiać!!! 

Ridero wyjaśnia to tak:
Problem leży przypuszczalnie w automatyzacji procesu publikacji książek - gdy system Ridero rozpoznaje odcień sepii czy szarości jako kolorowy, automatycznie pojawia się w sprzedaży wersja zarówno czarno-biała jak i kolorowa książki, co dzieje się również w przypadku choćby drobnego szczegółu kolorowego. Ridero jest platformą selfpublishingową, gdzie autor decyduje o kształcie ostatecznym swojej publikowanej książki - w tym wypadku autor musiałby zastąpić ilustracje w utworzonej książce monochromatycznymi, jeżeli chciałby, by w sprzedaży pojawiła się tylko książka w wersji czarno-białej.

Nie wiem, które ze zdjęć jest interpretowane, jako barwne. Postaram się jak najszybciej je zlokalizować i wymienić na monochromatyczne.

5 komentarzy:

  1. Panie Jerzy, czy jest planowane wydanie papierowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Ridero można zamawiać egzemplarze drukowane. Proszę tylko nie zamawiać druku w kolorze - katalog jest czarno-biały.

      Usuń
  2. Panie Jerzy, a jakieś zniżki dla osób które kupiły wydanie drugie, cyfrową wersję na allegro, raptem w połowie marca tego roku, nie spodziewając się uaktualnienia ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałem o tym, ale jest z tym problem, bo nie mam dostępu do informacji kto, kiedy i co kupił. Sprzedaż na Allegro prowadzi dystrybutor (Ebookpoint). Dostaję tylko wiadomość o ilości sprzedanych egzemplarzy i należnej kwocie.
      Dochodzi do tego jeszcze jeden problem - nie jestem w stanie w miarę precyzyjnie przewidzieć daty nowego wydania. Czasem praca idzie szybko, czasem zamiera na dni, a nawet tygodnie.
      W rezultacie zdecydowałem się na obniżenie cen i ich ujednolicenie u wszystkich dystrybutorów.

      Usuń
    2. Ok, a zatem, można sie spodziewać kolejnych wydań... więc chyba kosztem wiedzy z wydania 3 odczekam trochę, postaram się przyswoić ;) wydanie drugie, a kiedyś mam nadzieję uzupełnię wiedzę przy wydaniu 4, 5 może 6 ??? ;) Pozdrawiam.

      Usuń

Z powodu narastającej aktywności botów reklamowych i innych trolli wprowadzam moderowanie komentarzy.

Printfriendly